Passa al contingut principal

Jelly Yoyo de fruites del bosc

Avui és Sant Valentí pels anglosaxons, i de moment, siguen ells els reis del màrqueting, ho és també a bona part del món. Alguns, preferirien que avui fos un dia normal i només es celebrés el 23 d'abril, dia de Sant Jordí, però com que no vull començar una disputa tipus "castanyada o halloween", celebro els dos i així gaudeixo doble.


I per començar, ho faré amb unes gomes Yoyo, que ja la coneixeu perquè anteriorment n'havia parlat d'unes molt escaients pel dia d'avui: les de maduixa amb la forma iconogràfica de cor i les de taronja. L'assortit de fruites del bosc és una novetat per mi, encara que faci molt de temps que és al mercat i com alguns ja sabeu, hi poso moltes esperances a uns sabors de fruites del bosc.


Doncs de l'assortit de tres sabors que fabrica la tailandesa United Foods, els dos que jo he provat han passat la prova. Concretament el de Berryblast (combinació de maduixes i ribers negres) i el Blueberry (Nabius blaus). Queda pendent, doncs, els de Raspberry, que en català serien gerds. La gomositat de la goma no és cap meravella però seria la textura òptima per anar picant de tant en tant alguna cosa tova. Els colors són molt agradables i la forma, bé, no n'hi gaires d'aquestes per aquí, així que entre els peixos, els ossets i les rajoles súper àcides, aquestes mitges esferes queden kawaii!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit.