Passa al contingut principal

Bombó farcit "Serenata de amor"


Chocolates Garoto és una de les deu fàbriques de xocolata més grans del món i la més gran d'Amèrica Latina. L'empresa, des de la seva fundació el 1929, té una cartera de més de setanta productes entre els quals destaco els caramels, ous de Pasqua, xocolata soluble i bombons. D'aquests últims tipus, a més a més del bombó que veurem avui, el Serenata de Amor, juntament amb la xocolata Baton i Talento, són els productes estrella de l'empresa.


Va ser fundada per Henrich Meyerfreund, un immigrant alemany sota el nom de H. Meyerfreund & Cia i dedicada únicament a la fabricació de caramels. El 1934 rep una herència dels seus pares i ho va aprofitar per comprar maquinària per fabricar bombons. Dos anys més tard aconsegueix construir una nova infraestructura que, juntament amb l'ampliació de productes a base de xocolata, el catapulta a una de les empreses de dolços de referència. La mort d'Herich i la successió de fill a l'empresa va començar a tòrcer aquell creixement, s'hi va afegir poc després les noves polítiques comercials que va acabar amb successives crisis internes entre els socis. L'empresa va acabar en mans de Nestlé a principis del 2002, on va veure accentuats els seus esforços en la part comunicativa (i que alhora li permetria ser més coneguda, i per tant, vendre més) signant un patrocini de 200 milions amb la FIFA per ser la xocolata oficial de la Copa Confederacions 2013 i la Copa del Món del 2014 a Brasil.


I el bombó? Què tal? Doncs un farcit boníssim! És un bon competidor dels Bon o Bon (Arcor) Argentins tot i que el recobriment de xocolata m'agrada molt més aquesta de Garoto. Si comparem, em quedo amb el Serenata de Amor que sona, fins tot, millor a l'hora de pronunciar-lo. Sens dubte, quan en trobi per aquí, serà una de les meves preferències, així com la resta de sabors i una comparació un per un amb els Bon o Bon. Temps al temps.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit.