Passa al contingut principal

Fascini: The original sour power

Fascini és una altra marca que estava present a la fira ISM (vaja, que ja veieu que la fira és la crême de la crême del dolç). Situats en un estand molt gran amb els productes que anaven desfilant sobre una cinta transportadora, similar a la que podeu trobar als restaurants asiàtics d’aquí. (Podeu veure l’estand aquí).


La mostra que tinc per ensenyar-vos són trossets de tires (ells en diuen cinturons, uffff), de diferents colors i sabors amb un toc d’acidesa molt i molt emocionant. L’acidesa queda lluny de la bomba japonesa Shigekix però ja us aviso que aquest tampoc us deixa indiferent. Els sabors molt encertats per part meva, sobretot els de síndria i poma (espectaculars), potser el pitjor és el de maduixa, i el que passa sense pena ni glòria seria el de cola. Els colors, com podeu veure, són així d’apagats, segurament per l’efecte dels dos àcids que porta: el màlic i el cítric (a més a més de la dextrosa). Una delícia pels amants de les cintes àcides.


Fascini és una empresa Holandesa, fundada el 1910 per Josef Langenberg (un nen adoptat per la família Fassin) i dedicada a altres negocis fins als anys 30, quan van començar a fabricar productes de regalèssia: els famosos Katjes en forma de gat (vegeu imatge). Més endavant, l’expansió va ser un no parar, introduint constantment productes que la gent demanava i aconseguint una gran acceptació per part dels consumidors. Tres hurres per ells!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit.