Passa al contingut principal

Bubblicious panses de raïm

Ja fa temps vaig comentar els Bubblicious de pinya, però de la seva divisió al Japó. Encara els recordo perquè és de les poques vegades que he gaudit de debò la pinya en els dolços. Els d’avui també són un sabor una mica estrany, panses de raïm… de fet, desconec si seria millor dir-ne raïm directament. El que sigui, és una altra meravella de Bubblicious.


La marca, originariament produida per l’American Chicle Division de Warner Labert és ara (com ho vaig deixar anar l’última vegada) de Cadbury Adams, alhora de Mondelēz International . El producte, va ser llançat el 1977 per contrarestar l’èxit del Bubble Yum que fabricava un altre monstre dels dolços als EUA: The Hershey Company.


Com tot, Bubblicious ha anat introduït i experimentat amb sabors al llarg de la història, fins a 28 sabors dels quals 10, els ha deixat de fer. Els mateixos xiclets s’han fabricat amb farcit a dins (com si fossin uns Bubbaloo. De fet, totes dues marques són de Mondelēz International. Depèn del país, la marca que domina és una o una altra.) A tall d’anècdota, la marca bubblicious té el rècord Guiness del xiclet que més persones han fet servir per fer una bombolla, al mateix moment. Els fets van tenir lloc al Hall (Camp?) de Ozzie Smith (un camp de beisbol).

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit.